Saturday, June 11, 2011

AbgBeca

salam

saya habiskan 1 n halfday ngan 3org kawan sy
sagat penat..tapi seronok..
sepanjang saya duk melaka hmpir 2thun ni
ni la kali pertama saya pergi ke kota A Famosa..
best tau...
saya pon bkesempatan naik beca...
yg paling best saya yang bawa beca tu...
pak cik beca tu rehat la yer
biar saya yg kayuh
best sangat2, tapi penat jgak..
nak tahu ...sush jgak sbenarnya bawa beca ni
yer la berat sebelah..
tambahan pula kena bawa 'beban' yg berat..
tapi pak cik tu cakap...
nak mencari rezki ni..ada macam2 cara...
tapi mestila yang halal..
ni la salah satu cara mncari rezki yang halal
iaitu dgn cara mmbawa pelancong mnaiki beca...
saya respek sangat abg2 n pakcik2 yg bawa beca ni
smoga terus memartabatkan becas transport n yer..

trima kasih yer pak cik bagi peluang kat saya
bawa beca kesayangan pak cik tu..


No comments:

Post a Comment